Winnaar en wat huishoudelijke mededelingen...


Goedemorgen ! Allereerst wil ik alle nieuwe volgers van mijn blog en Facebookpagina welkom heten. 

Eerst heb ik nog wat huishoudelijke mededelingen voor jullie voordat ik de winnaar van de 'Like' Share & Win' actie bekend maak...

Envelope Punch Board class
8 februari ga ik een class doen met het Envelope Punch Board. De class is van 13.00 - 16.00 en is in Huizen (N-H).
Je kan zoveel meer doen met het EPB dan alleen envelopjes maken (wat al heel leuk is!). Ik kan je verschillende mogelijkheden laten zien. 
Ook voor een beginner zal deze class heel goed te doen zijn, dus heb je zin, geef je gauw op, ik heb nog een paar plekjes ! Klik {hier} voor meer informatie.

Verzamelbestelling
24 januari ga ik een extra verzamelbestelling doen. Mocht je wat willen bestellen uit de herfst/ winter catalogus of uit de jaarlijkse catalogus, laat het me weten via een mailtje naar krista@zokris.nl.
Je kan de digitale jaarcatalogus {hier} bekijken.
Tussendoor bestellen mag natuurlijk ook altijd, mocht je wat nodig hebben ! Dan betaal je 5,95 verzendkosten en dan wordt de bestelling direct bij je thuis bezorgd vanuit de fabriek. 
Bij een verzamelbestelling neem ik de verzendkosten tot mijn rekening en betaal je alleen verzendkosten vanaf mijn huis naar jouw huis. Bestellingen mogen ook altijd opgehaald worden!

Whole lot of Love
De stempels en producten uit onderstaande flyer zijn nog tot 27 januari te bestellen !
Klik op de afbeeldingen om uit te vergroten.

  


Herfst/ Winter catalogus
De herfst/ winter catalogus loopt bijna af, tot 31 januari kan je nog producten uit deze catalogus bestellen. Klik {hier} om de catalogus digitaal te bekijken.

Lente/ zomer catalogus
Vanaf 28 januari kan er besteld worden uit de nieuwe lente/zomer catalogus. 
Ik mag helaas nog geen producten of digitale catalogus laten zien, maar ik kan je wel vertellen dat ie boordevol prachtige producten staat ! Je hebt vast al wat voorbij zien komen op mijn blog of Facebookpagina...
Producten uit deze catalogus zijn te bestellen tot 30 juni 2014.

Jaarlijkse catalogus
Heb je de jaarlijkse catalogus nog niet ? Deze kost 3,50 en dan krijg je de nieuwe lente/ zomer catalogus en de Sala-A-Bration folder er gratis bij. 

Sale-A-Bration !
Wat een feest ! De Sale-A-Bration (SAB) periode begint weer bijna ! Vanaf 28 januari tot 31 maart mag je bij ELKE 60 euro die je bestelt een gratis product uitkiezen uit een speciale folder. Hoe gaaf is dat ! Koop je voor 120 euro, dan zijn dat al twee gratis producten !
Stampin' Up! heeft zichzelf overtroffen, want de producten zijn zo gaaf...
Kennismaken met Stampin' Up!
Ken je Stampin' Up! nog niet en wil je eens kennismaken met Stampin' Up! ? Dat kan !
Ik kan bij je thuis een party geven, ik zal je dan het eea vertellen over Stampin' Up! en we gaan dan een kleine make-and-take doen zodat je ook eens met de producten van Stampin' Up! kan werken. Na de party is er gelegenheid producten te bestellen.

Boek je nou een party in de tijd van de SAB periode, dan is het dubbelfeest ! Iedereen aanwezig op de party kan gratis SAB items krijgen bij een bestelling (va 60 euro). 
De gastvrouw maakt kans op nog meer gratis producten, want bij een totaalomzet van 200 euro mag de gastvrouw al voor 30 euro aan producten kiezen. 
En in de SAB periode mag de gastvrouw, vanaf een totaalomzet van 350 euro omzet, voor 35 euro EXTRA producten uitkiezen.
Boek gauw een party voor deze periode, het enige wat jij hoeft te doen is een aantal vriendinnen uit te nodigen en te zorgen voor wat koffie of thee, de rest doe ik !


En dan nu.....TROMGEROFFEL....!! 
Via Random.org heb ik een winnaar gevonden. De winnaar van het gave pakket is Stefanie Kos ! Gefeliciteerd ! 




Geen opmerkingen