SU-per Challenges #56: Alles Mag





Dit is mijn bijdrage voor de nieuwe uitdaging op SU-per Challenges. Omdat het thema van de komende twee weken 'Alles Mag' is, wilde ik jullie eens laten zien wat voor kant-en-klaar doosjes en zakjes Stampin' Up! in het assortiment heeft.

Deze doosjes zijn heel eenvoudig in elkaar te zetten en te 'pimpen'. Zoals jullie weten houd ik van 'clean and simple', dus met niet al te veel materialen kan je al een doosje versieren.

De doosjes die ik versierd heb zijn voor diverse gelegenheden te gebruiken. Zoals je ziet heb ik wel voor steeds dezelfde kleuren gekozen, namelijk Soft Sky, Lost Lagoon en Smoky Slate.

Ik zal de doosjes en zakjes een voor een uitlichten voor je.



Dit is de grootste doos in het assortiment. In een verpakking zitten drie van deze Kraft Boxes en ze kosten 4,95.
 De afmetingen zijn 11,1 x 15,2 x 15,2. Alle boxen en zakjes zijn food safe, dat betekent dat je er dus ook (zelfgemaakte) koekjes in kan verpakken !








* * *

Deze doosjes, de Kraft Gift Boxes, zijn een stukje kleiner en meten 9 x 9 x 6,4. Er zitten vier doosjes in een pak en zo'n pak kost 3,50.








* * *

Deze doosjes, de Tiny Treat Boxes, zijn het kleinst en staan nu in de nieuwe mini  herfst/ winter catalogus. De afmetingen zijn 5,1 x 5,1 x 5,1. Voor 8,50 heb je 25 doosjes...






* * *
En dan heeft Stampin' Up! deze doosjes ook nog, ze zijn iets lager dan de andere Kraft doosjes, maar deze heeft een leuk doorkijkje ! In een verpakking zitten zes 'Decorative Window Gift Boxes' en die kosten 5,95.
De maten zijn 3,8 x 10,2 x 10,2 cm.










* * * 

Naast alle Kraft doosjes heeft Stampin' Up! ook de 'Tag a Bag Gift Boxes'. Ook deze doosjes zijn food safe, maar natuurlijk kan je er ook wat anders in doen. Voor de zomervakantie heb ik deze doosjes gebruikt om een juffenkadootje te maken, klik {hier} om die doosjes te bekijken.
Een verpakking van 8 doosjes kost 8,50. De afmetingen zijn 17,5 x 5,4 x 6,4 cm.






* * *

De Tag a Bags zijn heel leuk om kleine kadootjes snel te verpakken. 
Per design krijg je er 10 voor 4,95. En ook deze zakjes zijn 'food safe' !
De afmetingen zijn 12,7 x 21 cm.









* * *

Als laatst wil ik je de mini muslin bags laten zien. Ze zijn van 100% katoen en heel geschikt om te bestempelen, wat ik hier heb gedaan met een van de masks, of ze te verven.
In een pak zitten 8 van deze zakjes en je betaalt 11,95. De maten zijn 10,2 x 14 cm.









Heb je vragen over deze doosjes/ zakjes, mag je altijd een mailtje sturen !

Volgende week, op 1 oktober ga ik een verzamelbestelling doen. Mocht je wat willen bestellen, laat het me weten op krista@zokris.nl.

 photo Groetjes-2.png

Geen opmerkingen