Kerstkaarten Stamp-A-Stack


Afgelopen vrijdagavond was er een Stamp-A-Stack bij mij thuis en hebben we kerstkaarten gemaakt in de kleuren zwart/ vanille/ goud.

Er is vrijdag hard doorgewerkt, want alle vijf voorbeelden die ik gemaakt had, zijn allemaal af gekomen. De eerste van de set ken je waarschijnlijk al, deze heb ik even geleden al eens gepost.


       



Deze materialen zijn gebruikt :

Built for Free Using: My Stampin Blog



* * * 

Omdat ik - net als de Triangle Trifold kaartjes - het zo leuk vond om een ontwerp ook in een andere kleurstelling te maken, ben ik gistermiddag bezig geweest om ze ook in het wit/blauw/grijs te maken.

De kaartjes zijn het zelfde, maar toch heel anders... De kaarten in zwart/ vanille/ goud ogen wat chiquer, onderstaande kaartjes ogen juist lekker fris. Ben blij met beide. Welke serie vind jij het leukst ?


   




Onderstaande materialen heb ik gebruikt om deze set kaarten te maken :

Built for Free Using: My Stampin Blog



Ik ga weer verder met mijn kerstkaarten, ze moeten binnenkort wel verstuurd worden... Heel fijne zondag verder en tot gauw !


 photo Groetjes2.png

 photo Shoppen-1.png


 photo demo.png



 photo Facebook-1.png  photo Twitter-1.png  photo Pinterest-1.png  photo Instagram.png  photo YouTube.png



Geen opmerkingen