Triangle Trifold kaart


Hoi allemaal ! Wat vliegt de tijd he ! Sinterklaas is net weer richting Spanje vertrokken en nu gaan we al naar de kerstdagen toe.
Natuurlijk moet ik nog ontzettend veel kerstkaarten maken. Jij ook ? Om je te inspireren heb ik weer een filmpje gemaakt.

Een week of drie geleden, vlak voordat ik ziek werd, heb ik dit filmpje gemaakt, maar helaas niet kunnen afmaken. Vandaag ben ik verder gegaan met editen en het inspreken van de voice over.
In het filmpje laat ik zien hoe je een Triangle Trifold kaart maakt.

Dit type kaart maakte ik jaren geleden regelmatig. Pas dacht ik er weer eens aan en het leek me leuk er om jullie een keer een ander soort kaart te laten zien.

Mocht je ook een Triangle Trifold kaart maken, vind ik het wel heel leuk om 'm te zien ;-)

Veel kijkplezier !










Deze producten heb ik gebruikt bij het maken van de kaart :


Built for Free Using: My Stampin Blog


* * *




Voor deze  kaart heb ik onderstaande materialen gebruikt :

Built for Free Using: My Stampin Blog


* * *





En voor deze kaart heb ik onderstaande materialen gebruikt :


Built for Free Using: My Stampin Blog



Bedankt voor het langskomen en tot volgende keer !!




 photo Groetjes2.png


 photo Shoppen-1.png


 photo demo.png


 photo Facebook-1.png  photo Twitter-1.png  photo Pinterest-1.png  photo Instagram.png  photo YouTube.png


1 opmerking

  1. Hé Krista, wat een superleuke kaartjes! En ook je video is erg leuk (en duidelijk) geworden. Ik geloof dat ik mijn verlanglijst kan aanvullen ;-) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen