GDP #019



Eindelijk mijn mojo weer een beetje gevonden... Afgelopen week was ik het helemaal kwijt. Daarbij liep het ook een beetje anders dan anders hier en was Alec een paar dagen ziek, het kwam er ook niet van te gaan zoeken ;-)

Een mooie stok achter de deur is voor mij mee te doen met een challenge. Deze keer vond ik een leuke challenge bij het Global Design Project.


Graag wilde ik aan de slag met de Bloomin' Heart Thinlits Dies. De achtergrond van de kaart heb ik gemaakt door Blushing Bride inkt met een Aqua Painter op Watercolor Paper te kleuren, echt zo simpel om een achtergrond te maken ! De kaart heb ik bewust rustig gehouden omdat ik niet een te tuttige kaart wilde maken.
Het hart heb ik uitgestanst uit Shimmery White cardstock.
De tekst heb ik met Whisper White Craft inkt op Basic Black cardstock gestempeld en met White Stampin' Emboss Powder bewerkt.
Wat witte en doorzichtige sequins maken de kaart af.



Deze producten heb ik gebruikt :


Built for Free Using: My Stampin Blog




Fijne dag nog !









24 opmerkingen

  1. Everything about this card is so subtle except for that pop of black on the sentiment. It really makes a statement. Love it. Thanks for playing at Global Design Project this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Krista, this is beautiful! I love the soft touch of color behind the cropped heart. Simple and elegant. Thank you sharing with Global Design Project.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SO beautiful! The soft watercoloring makes this heart even more gorgeous, and the bold sentiment really pops. Thank you so much for playing along with this week's Love Theme challenge at the Global Design Project.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Krista. Ik vind die zachte kleuren icm het Kraft aardstock erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Krista - I LOVE everything about this card! Thank-you for playing along with the Global Design Project! xoxox- Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Congratulations Krista - well deserved win. It's a beautiful card x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Just stunning and a very worthy winner, congratulations Krista xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, Krista, love the soft, pretty simplicity of your card. Just perfect. I was inspired to make one for my teen daughter based on your design. Thanks so much for sharing & congrats on winning the challenge.
    Warm wishes, Di

    BeantwoordenVerwijderen