SU-per Challenges #120


Deze week staat bij SU-per Challenges een kleurenchallenge centraal : Soft Sky - Lost Lagoon - Smoky Slate. Dit is een van mijn favoriete kleurencombinaties. 


Ik wilde per se iets met de nieuwe Going Global stempelset doen. Eigenlijk was het een beetje een verrassing toen ik deze bij mijn bestelling vond, omdat ik niet meer goed wist of ik 'm besteld had :-)


Voor de achtergrond heb ik een stuk Watercolor Paper gesneden en deze met Soft Sky inkt en een Aqua Painter bewerkt. Toen alles droog was heb ik de grote beer en de sterretjes uit de Holly Jolly Greetings stempelset erop gestempeld met Versamark en dit bestrooid met White Stampin' Emboss Powder.

De wereldbol heb ik met Lost Lagoon gestempeld en uitgeponst met de 2" Circle Punch. Eigenlijk is deze pons net te klein - de 2-1/2" Circle Punch weer net te groot - maar dat vind ik niet storend...
Een stukje Silver Metallic Thread en wat Rhinestone Basic Jewels maken de kaart af.


Deze producten heb ik gebruikt :

Built for Free Using: My Stampin Blog



Geniet van je weekend !








Geen opmerkingen