SU-per Challenges #122


Weer kon ik het niet laten de bloem uit de stempelset Birthday Blooms, het Kraft cardstock en de kleur Mint Macaron te gebruiken....
De bloem heb ik op Watercolor Paper afgedrukt en ingekleurd met inkt en Auqapainters.
De Polka Dot embossingfolder heb ik gebruikt om een achtergrondje te maken. Het is op de foto niet duidelijk te zien maar ik heb het Shimmery White cardstock gebruikt...
Ook de bloem heeft een beetje bling gekregen, want ik heb de Clear Wink of Stella Glitter Brush gebruikt. Weer... ;-)

Deze kaart heb ik voor de een na laatste SU-per Challenge gemaakt. Yup, SU-per Challenges gaat er helaas mee stoppen... Volgende week nemen we afscheid op het blog van SU-per




Deze producten heb ik gebruikt :

Built for Free Using: My Stampin Blog



Fijne zaterdag !










2 opmerkingen