Thanks For Being You


Suite Sayings is een nieuwe stempelset uit de lente/ zomer catalogus. Deze stempelset bevat teksten voor diverse gelegenheden. Nu moest ik nog twee kleinigheidjes verpakken en koos ik er voor om met deze stempelset en de Kraft Tag a Bag Gift Bags te gaan werken. Deze zakjes zijn perfect om kleine kadootjes in te verpakken.



De gouden stippen heb ik gemaakt met behulp van een stencil uit de Dots & Stripes Decorative Masks. Het zakje heb ik wel even een tijdje te drogen gelegd, want de goudkleurige inkt is een craft inkt (helaas is deze inkt bij Stampin' Up! niet meer te koop...)

De tekststempel 'Thanks for being you' heb ik met Stampin' Write Markers ingekleurd en afgedrukt op Whisper White Thick cardstock. Door stempels met de markers in te kleuren krijg je heel leuke effecten. De hartjes onder de tekst heb ik gestempeld met een stempel van de Watercolor Wishes Cardkit.

Met wat banners gemaakt met de Banner Triple Punch, Gold Sequin Trim, Whisper White Baker's Twine en een Blossom Accent heb ik het zakje afgemaakt... 

De knijper vond ik onlangs bij Action.


Deze producten heb ik gebruikt :


Built for Free Using: My Stampin Blog


Fijne dag nog !








Geen opmerkingen