Shine On DSP


Bij het zien van de lente/ zomer catalogus viel me het Shine On Specialty DSP me meteen op vanwege de zilveren achtergrond, maar ook de felle kleuren en patronen die op de achterkant staan. Natuurlijk viel ik meteen als een blok voor de stipjes, streepjes en hartjes (zijn het hartjes ?). De andere patronen begon ik daarna ook steeds meer te waarderen. En toen ik het live gezien heb op het OnStage Live evenement was ik meteen verkocht. Toch heeft het DSP een tijdje in mijn kast gelegen en was ik het eerlijk gezegd een beetje vergeten...

Ik besloot een serie kaartjes te maken met dit DSP en de stempelset Suite Sayings. Omdat ik het DSP zo mooi vind, heeft het verder niet heel veel nodig. Deze serie kaartjes had ik dan ook zo gemaakt. 


Omdat ik de felle achtergrond niet als binnenkant van de kaart wilde hebben, heb ik eerst een kaartbasis gesneden van het Kraft 12" x 12" Cardstock. Uit twee vellen kon ik zes kaartjes maken. Vier kaarten zijn 10,5 cm breed, twee kaarten zijn net wat smaller. Achteraf bedacht ik me dat ik net zo goed kaarten van 10 cm breed had kunnen maken. Maar ze zijn er niet minder leuk om geworden, vind ik ;-)

Op elk kaartje heb ik een tekst uit de Suite Sayings stempelset gebruikt. Een deel van de tekst heb ik met de Mint Macaron Stampin' Write Marker uit de set 2015 - 2017 In Color Stampin' Write Markers ingekleurd, de rest van de tekst beinkt met het Basic Black Archival Stampin' Pad.









Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :




Fijne dag vandaag !








Geen opmerkingen