Thanks For Being You


Vandaag heb ik weer een filmpje voor je ! Het filmpje staat in het teken van het maken van een achtergrondje voor je kaart. Voor het maken van de achtergrond heb ik gebruik gemaakt van de Dots & Stripes Decorative Masks. In een verpakking zitten twee masks, eentje met dots en eentje met stripes ;-) Ik heb er voor gekozen de dots te gebruiken. Bekijk het filmpje maar eens, je zal zien dat het 'a piece of cake' is !

Ineens kwam ik het Shimmery White A4 Cardstock weer tegen in mijn cardstock box en ik vond het leuk om dit weer eens te gebruiken. Je ziet op de foto hier boven een klein glimmertje op het papier zitten. Ook de achtergrond, waar ik de dots op gemaakt  heb, is Shimmery White A4 Cardstock.


De tekststempel heb ik beinkt met het Basic Black Archival Stampin' Pad en de Bermuda Bay Stampin' Write Marker. Helaas is deze marker niet los te koop. Deze kleur marker zit in de set Brights Stampin' Write Markers

Veel kijkplezier !





Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :



Fijne dag vandaag !









Geen opmerkingen