Fijne Vaderdag !


Fijne vaderdag ! Helaas is mijn vader nog op vakantie, maar een kadootje heeft ie nog te goed. Een foto van deze kaart heb ik via What's App gestuurd en ook deze krijgt ie wanneer hij weer thuis is.

Wat is de stempelset Letters For You gaaf! Al even stond deze bij mij in de kast en vandaag mocht ie er even uit ;-) De letters heb ik met Island Indigo afgedrukt en met de bijpassende Large Letters Framelits Dies uitgestanst.

De achtergrond heb ik weer - hoe kan het bijna ook anders - gemaakt op Watercolor Paper en met Smoky Slate inkt bewerkt. Ik heb dit keer alleen geen Aqua Painter erbij gebruikt. Eerst heb ik inkt op een groot Clear Block gedept en dit goed met een met water gevulde Stampin' Spritzer gesprayd.
Vervolgens heb ik het blok op het op maat gesneden Watercolor Paper omgekeerd en heb ik wat met het blok zitten schuiven tot ik vond dat er genoeg inkt op het papier zat. 
Daarna heb ik alles gedroogd met een Heat Tool, maar je zou het papier ook gewoon aan de lucht kunnen laten drogen. Heat Tool gaat wel lekker snel ;-)


De tekst 'Fijne Vaderdag' herken je misschien nog wel van van de week, of ik elk geval de gebruikte stempelset... Om de tekst te maken heb ik het Labeler Alphabet gebruikt.


Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :




Fijne dag nog !









2 opmerkingen

  1. Wow wat een toffe kaart! De letters zijn inderdaad ontzettend gaaf, maar eerlijk gezegd wel (ver) boven mijn budget... Mijn vader is ook op vakantie met Vaderdag, doen ze goed! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Linda ! De letters en bijpassende stansen zijn inderdaad wel prijzig, maar je krijgt dan wel waar voor je geld... Hoewel, ik heb ze met korting gekocht ;-)

      Verwijderen