Nieuwe producten, nieuw kaartje...


Het zal je vast niet zijn ontgaan dat er sinds een kleine twee weken een gloednieuwe catalogus is. Deze catalogus staat weer boordevol prachtige, nieuwe producten, maar ook vind je er producten die er de laatste catalogus ook in stonden en toevoegingen uit de laatste lente/ zomer catalogus. Yes !

Mijn bestelling heb ik al even in huis - toch heb ik nog niet de tijd/ zin/ ruimte gehad om er mee aan de slag te gaan. Ik weet het, het is al even vrij stil hier. Zonder er teveel op in te gaan - het staat tenslotte wel op het wereldwijde web - ik zit in een moeilijke periode nu. Ik probeer echt wat te gaan stempelen, maar het lukt gewoonweg niet altijd. Hopelijk kan ik binnenkort weer gaan knallen !

Vandaag lukte het wel, de kinderen waren met hun vader een stuk fietsen vanmorgen en ineens lag er een kaartje klaar ! We hebben vandaag een beetje een hangdagje, perfect - ook gezien het weer - om te gaan zitten stempelen.


De achtergrond is een stuk Watercolor Paper. Deze heb ik eerst met mijn Aqua Painter wat nat gemaakt en daarna heb ik er met Flirty Flamingo inkt op 'gekwast'.
Wat vind ik dit toch een leuke techniek om te doen ! Ik heb nog een aquarelachtergrondje liggen, maar die moet nog verwerkt worden ;-)

Het uitgestanste hart en het uitgestanste woord komen uit de set framelits Sunshine Wishes. Uit de bijpassende stempelset Sunshine Sayings heb ik het woord 'sending' gestempeld op Basic Black cardstock en dit met White Stampin Emboss Powder bewerkt. 
Het woordje 'love' heb ik uit Gold Glimmer Paper gestanst en ook twee keer uit Whisper White Thick, deze heb ik allemaal op elkaar geplakt voor wat extra dimensie.



Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :



Bedankt weer voor het langskomen en tot gauw !









Geen opmerkingen