Rendier-love


Al sinds de herfst/ wintercatalogus uit is moet ik steeds naar het rendier uit de Santa's Sleigh Dies kijken. Het bleef bij kijken, want om nou een hele set te kopen voor alleen een framelit vond ik ietwat overdreven. 
Maar dankzij Mieke kan heb ik heel wat rendiertjes en wat teksten uit die set kunnen stansen en stempelen. Dank Mieke, ik ben er erg blij mee ! 😁

Het Basic Black Glimmer Paper is helaas retired, maar voor deze kaart wilde ik graag een uitzondering maken. Bij het zwart en grijs wilde ik graag nog wat kleur toevoegen en daarom knoopte ik een stukje Real Red Baker's Twine uit de set Candy Cane Lane Baker's Twine bij de rendier om zijn nek. Ook wilde ik de tekst op een stuk Real Red A4 Card Stock stempelen voor net iets meer kleur.


Gelukkig heb ik nog wat rendiertjes, uit verschillende soorten cardstock gestanst, je zal de komende week wel meer rendierkaartjes tegenkomen 😜.

Ik wens je vast een heel fijn weekend. Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer !!



Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt : 









Geen opmerkingen