OH, HELLO...


Ik zie dat mijn laatste post van 10 februari is... Inmiddels is het 1 mei. De afgelopen weken/ maanden heb ik gewoonweg niet kunnen stempelen: druk met werk, de kids, nieuwe lief, je weet wel. Daarom heb ik besloten mijn demonstratorschap op een laag pitje te zetten. Zoals je kunt zien op dit blog ben ik het afgelopen jaar nauwelijks creatief bezig geweest...

Natuurlijk kan je altijd je Stampin' Up! producten bij mij bestellen, want ik blijf de producten zelf ook prachtig vinden. Mail me dus gerust ;-)

Wij zitten nu middenin de meivakantie. Van de week heb ik zo spontaan mijn spullen uit de kast getrokken en ben wat aan het kleuren geweest met de Stampin' Blends. Heerlijk zen om te doen. 



Deze bloem uit de Birthday Blooms stempelset blijf ik mooi vinden. En deze bloem is natuurlijk uitermate geschikt om in te kleuren met de Stampin' Blends. Ik heb de kleur Pool Party en Old Olive gebruikt. Na het kleuren heb ik de bloem bewerkt met de Wink of Stella Glitter Brush.

Het papier dat ik gebruikt heb is uit de set Petal Passion Designer Series Paper. En de tekst komt uit de Color Me Happy stempelset. Die hoefde ik toevallig niet op te zoeken. Deze tekst gebruik ik de laatste tijd graag. 

Beetje bling, wat spettertjes (Pool Party!) en draad maken de kaart af. Dit is niet de enige kaart die ik gemaakt heb, dus komende dagen zal je wat meer van me horen dan je afgelopen tijd gewend bent ;-)





Geen opmerkingen